I Liceum Ogólnokształcące

Klasy 2c i 1b na wycieczce w Krakowie i Zakopanem

12 czerwca 2017 r. ok. 5.45 rano 25 uczniów z klasy 2c i 24 uczniów z klasy 1b rozpoczęło razem ze swoimi wychowawcami 3-dniową wycieczkę do Krakowa i Zakopanego. Pierwszego dnia w Krakowie zwiedzaliśmy Wawel – Wzgórze Zamkowe z Katedrą. Ulicą Grodzką przeszliśmy na Stary Rynek do Kościoła Mariackiego. Dalsza część naszej wyprawy to zwiedzanie krakowskiego Kazimierza w poszukiwaniu pamiątek żydowskich.

Kolejny dzień to wyprawa w Tatry – z tatrzańskim przewodnikiem wyruszyliśmy na szlak. Doliną Jaworzynki doszliśmy na Halę Gąsienicową do schroniska Murowaniec i po krótkim odpoczynku znaleźliśmy się nad pięknym Czarnym Stawem Gąsienicowym. Drogę powrotną pokonaliśmy inną trasą przez Skupniów Upłaz i Boczań.

Mimo 8-godzinnej trasy po kolacji, podobnie jak poprzedniego dnia, nie zabrakło nam sił i ochoty na wieczorną dyskotekę. Trzeciego dnia wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę i po spacerze z Butorowego Wierchu zjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym, aby zobaczyć Cmentarz Zasłużonych na Pęksowym Brzyzku i zabytkowy kościółek przy tym cmentarzu w Zakopanem.

Po spacerze na Krupówkch wyruszyliśmy w drogę powrotną do Łowicza. Zmęczeni ale bogaci we wspaniałe wrażenia około godziny 22 dotarliśmy do domu.

Naszymi opiekunami byli p. Jolanta Rybicka – wychowawczyni klasy 2c, p. Marek Rybicki – wychowawca klasy 1b  oraz nasze mamy p. Elżbieta Guzek i p. Anna Rogala.