I Liceum Ogólnokształcące

Zakopane, Zakopane,  słońce,  góry…  i klasa 1b

31 maja 2016 roku klasa 1b pod dowództwem profesora Tomasza Piaseckiego wyruszyła na kilkudniową wycieczkę w polskie góry.

Wyjechaliśmy o godzinie 08:00 spod szkoły, a po 7 godzinach jazdy dotarliśmy do swojej kwatery położonej blisko Zakopanego w Kościelisku. Zaraz po spożyciu kolacji wyruszyliśmy na spacer, aby zapoznać się z okolicą, pooddychać górskim powietrzem oraz rozgrzać mięśnie  przed wędrówkami, które czekały nas  w następnych dniach.

Drugiego dnia odbyła się wyprawa do Doliny Kościeliskiej, po której oprowadzała nas  pani przewodnik. Odwiedziliśmy m. in.  Jaskinię Mroźną, Wąwóz Kraków, poruszając się wzdłuż Kościeliskiego Potoku…

Następnego dnia od samego rana wędrowaliśmy w delikatnym deszczu po Hali Gąsienicowej w kierunku słynnego schroniska ,,Murowańca”, oczywiście pod opieką przewodnika. Duża część klasy dotarła również do Czarnego Stawu Gąsienicowego, który jest położony na wysokości 1624 metry.

klasa1b 15
Ostatni wieczór wypoczynku został uczczony ogniskiem, na którym  wszyscy  wspaniale się bawili!!!!

3 czerwca  wróciliśmy zmęczeni,  ale szczęśliwi do Łowicza. (Izabella Pudłowska)

Nie możemy  doczekać się kolejnego wspólnego wyjazdu!!!